Dead river keep on flowing and flowing, flowing for ever, forever and ever

Jag kan äntligen glädja er genom att tala om att jag inte död. Jag är en vampyr! (Jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din). Nä. Jag är tyvärr ingen vampyr, hur gärna jag än hade velat vara en sådan.
Egentligen inte lust att skriva någonting, men jag gör det bara för er. Bäst för er att ni uppskattar mig en massa nu. Vi var ju i fjällen och det var helt okej faktiskt, men jag orkar inte berätta så mycket om det. Vi hade ganska fint väder, så det var väl mysigt. Det är rätt skönt att åka iväg och glömma alla sina vanliga rutiner och så vidare. Man får dessutom perspektiv på saker och ting, som hur det är att vara utan bekvämligheter som toalett och dusch. Men också andra saker, som hur vacker våran natur egentligen är. Fast egentligen så är jag inte så djup så att jag reflekterade över sådant, jag satt mest på skotern eller sov.
Jag har kommit fram till att det bästa som finns är att sova. Hade jag bara kunnat så skulle jag sova hela tiden. Det finns en nackdel ifall jag skulle vara en vampyr och det är att jag inte hade fått sova. Eftersom att de inte sover. Det är kasst. Dessutom är de så vita.. Jag gillar att vara solbrun. Vilket jag är! Lite i alla fall. Fick mycket färg i fjällen och har pressat lite idag och igår, haha. Ja.. Det är nog de två enda dåliga sakerna med att vara en vampyr. Jag är uppenbarligen helt insnöad på vampyrer, men det är inte mitt fel. Det kan bero på att jag läste ut den sista Twilight-boken under fjällresan. Nu ska jag sluta tjata om vampryer.
Jag är glad över att det är vår! Våren är sjukt härlig. Och snart ska vi till Göteborg och snart är det sommar! Fast det känns lite läskigt att gå ut nian. Tiden går så jävla fort. Men ändå så längtar jag till sommaren. Och det kändes nästan som att det var sommar när jag satt ute på verandan med Gustaf sjungandes Dead River i mina öron. Den mannen kan verkligen få mig att känna vad han vill! Dessutom ger han mig rysningar. Han är underbar.



Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0