Faster than any bullet blows

Idag är jag jävligt glad, men också jävligt trött och sliten. DM gick bra förresten, vi fick silver. Det var en rolig helg! Vi tyckte i och för sig att det var lite irriterande att få silver för TREDJE gången i år (De andra var i Täby cup och i serien). Vi i laget har på fullt allvar börjat fundera på att döpa om oss till Avan Silverfiskarna.
Nä, skämt åsido. Vi (eller i alla fall jag) är nöjd över att vi fick silver, det är vår bästa placering i DM än så länge. Måste bara säga att jag fick ta så sjukt mycket stryk i helgen! (Haha, det är ett så fult uttryck) Jag känner mig som en krympling, jag har ont överallt. Jag har samlat på mig ungefär tio stycken blåmärken och för att jag ska få blåmärken så krävs det rejäla smällar. Inte kul, men det är lite småskönt att känna hur mycket man slitit.
Idag på skolan så fick jag veta att jag fick mvg på nationella proven i svenska. Smått oväntat, men extremt kul! Sedan fick jag även veta att jag fick mvg på biologiprovet som jag knappt pluggade någonting till och det var så fult eftersom att jag siktade på ett G, men det visade sig att jag kunde exakt alla frågor. Alltså jag känner mig så nöjd just nu. Allt liksom bara flyter på som det ska! Och som Petter skulle ha sagt: Det går bra nu.


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0