I guess you won

Lovet är över. Men ärligt talat så gör det mig inte så mycket. Det känns rätt skönt att få tillbaka alla rutiner. Fast jag är förkyld, vilket jag hatar eftersom att jag inte kan träna. Fick ont i halsen redan i måndags, men jag sket i det, vilket jag inte borde ha gjort. Nu låter jag som en tant som druckit för mycket whiskey och rökt för många cigaretter i sina dagar. Men jag måste säga att jag tycker det är lite roligt att sjunga när man är hes för då låter man rockig och cool. Haha. Nåväl.
Inatt drömde jag min första mardröm på typ ett eller två år. Jag brukar drömma mardrömmar då och då ifall jag har feber, men det har jag inte haft.. Jag kommer tyvärr inte ihåg drömmen, men jag kommer ihåg att jag (mobbat nog) hade jättehög puls och var rädd när jag vaknade. Inte fint.
Timmarna som jag spenderade i skolan idag gick i ultraterapid, jag hann typ inte uppfatta att jag gjorde någonting. Men mitt i den otydliga dimman av skoldagen så minns jag att jag fick veta att jag fått mvg på idrottsprovet! Det känns bra. Något som däremot inte känns särskilt bra är att vi har nationella proven i matte på torsdag. Jag är inte så bra på matte och jag hatar det. Jag blir så sur när jag inte förstår saker och när jag blir sur så blir jag omotiverad till att försöka fokusera eftersom att jag inte förstår varför matte är så bra att kunna. Och då blir jag sur igen. Matematik är en ond cirkel. Jag blir dessutom väldigt fundersam på mattelektionerna, kan sitta och fundera över de mest meningslösa sakerna. Förresten, finns det en synonym till ordet synonym?

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ultraterapid? Är det ens ett ord?! xD

2009-04-22 @ 12:39:05
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0