Next to be lowered

Jag hade nästan glömt att jag ska till Arvidsjaur imorrn! Nu tänker ni "vafan gör man i Arvidsjaur?" men jag kan ta och tala om att det finns mycket att göra där! Eller så inte. Nä, vi ska faktiskt på DM, kul nog. Vi ska vara borta från fredag till söndag och jag har inte packat. Jag tror jag gör det imorrn. Det kommer att resultera i att jag glömmer någonting viktigt.. Typ basketskorna. Men skitsamma, jag klarar mig nog!
Idag så satt jag och Camilla i elevfiket. Vi sålde för typ 180 spänn. Det var inte så illa pinkat faktiskt! Men det är så sjukt långtråkigt att sitta där, herregud. Tänk om man var tvungen att vara ensam! Jag tror jag hade dött.
Jag har nu sökt sommarjobb förresten! Förstahandsvalet blev på nordpolen, andrahand på björknäsbadet och tredjehand också på björknäsbadet fast i campingen. Haha, jag måste verka helt hunged up på badställen, men jag sökte dem för att det är lite roligare arbetsuppgifter än typ.. parkjobb och vaktmästargrejer.
Det fanns så få roliga jobb.. Jag ville egentligen jobba på Westernfarm med showen och ljudtekniken och det, fast då var man tvungen att jobba i andra perioden, vilket inte passade bra alls.
Nåväl, jag måste bjuda er på dagens roligaste felsägning av mig, haha! Jag och Camilla satt i elevfiket och jag öppnade en förpackning med skinkor. Jag utbrister: "Usch, alltså den här stinkan skinkar!" Jag tycker att mina meningar blir så extremt lyckade ibland!

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0