We're the springtimes first carnation

Jag vet inte riktigt vad det är med mig! Nu helt plötsligt så är all ångest, jobbighet och dysterhet som bortblåst. Men min förkylning är nästan helt borta och vädret är ju så underbart så det går ju nästan inte att vara något annat än glad. Det enda som finns att klaga på är att jag fortfarande har ont i min tumör som jag fick i torsdags. Men den håller på att ge sig nu! (Förresten så är det nog ingen tumör, men det är nog såhär tumörer känns.. Ifall de gör ont.) Svullnaden har gått ner och det gör bara väldigt ont ifall man tar på den nu. Det är bra, igår kunde jag knappt röra på mig. Jag tror aldrig jag haft så ont så länge faktiskt. Jobbigt värre! Det fula är att jag inte är helt säker på varför jag har ont. Men jag misstänker att det är en bula och att jag fick den när jag och Ellen spelade basket mot Robin och Joel på skolan i torsdags. Jag vet att jag fick en del smällar i huvudet av Joel, haha. Men det gör inget, för jag och Ellen vann. Wiee!
I morgon så kommer min smått risiga kropp utsättas för diverse påfrestningar som simning och body pump. Vi har bad på skolan och body pump som träning istället för basket. Det ska bli otroligt skönt att träna igen, men jag kommer som vanligt att vara med på för mycket än vad min kropp/förkylning tål och bli sjuk igen. Vilket vi inte gillar alls!


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0