You got me shaking

Ni skulle behöva se vilken cirkus vi har här hemma. Mamma springer omkring och är helt plötsligt besatt av att få den rätta påsklovskänslan innan jag, Jens och pappa åker. Hon har pyntat våra buskar med fjädrar, köpt påskägg och godis och griljerat en jäkla skinka! Dessutom så hade hon tagit ledigt från jobbet idag för att koka palt till fjällenresan. Helt galet. What's up med allt påsktjat? Vad jag minns så har vi aldrig som firat påsken på riktigt, bara köpt lite godis och pyntat hemmet med några fula kycklingar som jag och Jens gjorde under våran tid på dagis. Förutom allt det så gnäller hon på oss allihopa att vi måste packa. Vilket vi i och för sig måste, men det känns så jobbigt. Jag hatar att packa. Jag gillar däremot att skjuta upp saker och göra allt i sista sekunden. Eller ja, jag GILLAR det ju inte precis. Jag blir så sjukt stressad, det är jobbigt. Gah, nu ropar alla på mig och är arga. Jag måste verkligen packa nu. Varför är saker som man måste göra alltid så jobbiga?!

Kommentarer
Postat av: gfsdfg

lite överdrivet?

2009-04-09 @ 10:39:18

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0