You're all that I want

Jag åker till fjällen om typ tre timmar. Jag har typ fått kalla fötter när det gäller det där.. Första var jag helt taggad på det, men nu har jag lite ångest. Nu kommer ni ju liksom inte kunna stalka mitt liv på fem hela dagar! Tänk att ni inte kommer att kunna läsa ett enda roligt blogginlägg under den perioden! Jag förstår att det känns svårt för er att förstå, därför känns det svårt för mig. Men sedan kommer jag ju faktiskt tillbaka. För eran skull så har jag skapat en liten rolig quiz om mig själv som ni ska roa er med medans jag är borta. HÄÄÄR är den. Bäst för er att ni får 100%, annars då jävlar...!
Dessutom så kommer jag att sakna en massa saker här hemma. Till exempel mina gitarrer.. Eller ett riktigt badrum.. Eller en dator, hehe. Nä. Men ha det så bra medans jag är borta och sms:a mer än gärna! Vi har faktiskt teckning i ett särskilt hörn i vår lilla risiga stuga, haha. Nu ska jag sova.. Under de resterande fem dagarna så kommer jag nog att göra något sånt här:



(Alltså ligga i snön och lata mig medans alla andra försöker få upp skotern som kört fast) :P


Kommentarer
Postat av: Jonna

MOAHHAHA jag kunde alla, förutom den där sången du sjöng i trean så den gissade jag på :P

2009-04-09 @ 22:27:29

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0