Bombs on your mind

Jag känner aldrig något bloggsug nu för tiden. Det här är inget undantag, men jag ska tvinga mig till ett inlägg. Jag kan ta och tala om att jag gått min tredje dag på estet! Känns bra än så länge. Har såklart varit mycket nervös och förvirrad, men det känns absolut bra. Och det kommer bli bättre! Idag så har vi bland annat lekt lekar och lite annat med tvåorna, det var kul. De verkar trevliga och roliga, hehe! Imorrn ska vi öva till en konsert som vi ska ha på lördag (16:00 i björksalen, kom och kolla!), sedan ska vi till pagla på friluftsdag någon gång. Vet inte riktigt vad vi ska göra där, men det blir förhoppningsvis kul. På lördag blir det som sagt konsert sedan eventuellt insparksgrejen med alla ettor, tvåor och treor. Ser fram emot allt! Till och med att börja lektionerna, haha.
Och jag känner att det här året kommer bli bra, vare sig vissa saker blir som jag vill eller inte. Det är bara oväsentliga detaljer. Nästan.

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0