You're shaking my confidence daily

Ohoj! Det var sannerligen ett mycket bra tag sedan jag skrev i den här bloggen sist så jag kände att det var dags. Problemet är bara vad jag ska skriva om. Den här veckan har innehållit fint väder, alderhäng, träningar och allmänt mys. Den har varit riktigt skön, en av den bästa sommarveckan under mitt lov faktiskt. Fast jag har ju lite mer än två till kvar, vi får se ifall de klår den här! Medans jag inte har skrivit så har jag även varit på LK och lyckats göra bort mig totalt! Detta är ju dock inte så ovanligt, men den här gången var det sjukt pinsamt. Jag skäms fortfarande. Jag tänker inte berätta vad jag gjorde.. Om ni är min vän så vet ni det säkert redan, haha.
Jag har ett litet dilemma förresten. Det stavas pengar. Nu har vi beställt min Viking, jag offrar hela min sommarjobbslön på den. Men jag har lite pengar kvar efter det i alla fall.. Men jag hade planerat att köpa en skinnjacka snart, som jag nu inte har råd med, vilket är lite kasst.. Dessutom så behöver jag spara pengar till Peace and Love! För jag, Vickan och Jonna har i princip bestämt oss för att vi ska på det, vilket ska bli grymt kul. Nu tänker ni "det är ju länge dit", men man vill helst köpa biljetterna i december, då är de billigast. DESSUTOM så kanske vi ska till Barcelona (ni hörde rätt!) med basketlaget i maj! 2010 blir händelserikt minsann!
Jag gillar inte ljudet av 2010 förresten. Jag har nog sagt det förut, men det låter så futuristiskt. (Är det ett ord?) Ungefär såhär: "2010 är året då jorden blir utplånad av aliens! BEWARE, WAAHAHA!!"





But I would make a great alien.

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0