And with you, my sweet darling, winter is fine alright and I'm in the deep blue sea

Idag så började dagen ganska kasst med träslöjd. Jag tycker verkligen inte om slöjd, mina händer är bara inte gjorda för att skapa saker. Förutom musik och möjligen bilder.. och typ.. mål i basket? Jag var i alla fall glad resten av dagen, vilket är sällsynt nu för tiden. Haha, skitsamma. Sedan var det i alla fall engelska och helt plötsligt hade hela dagen passerat tyckte jag. Vi hann ha SO, matte och NO utan att jag knappt märkte det.
 Det var roligast på NO:n då vi gick ut på en promenad. Under hela promenaden blev jag (och Ellen) ganska snöiga på grund av vissa personer (!!). Vi gick till i alla fall till viadukten och så blev jag först nerputtad längs en brant stig, då blev jag arg. Eller jag blev inte alls så arg, eftersom att jag tyckte det var rätt roligt. Men mina ben är typ fortfarande kalla, haha. Sedan så klättrade vi upp igen och då så blev jag lite nerdragen. Sedan blev jag upplyft och klarade mig undan en snömisshandling från två krafter, det tycker jag var ganska bra gjort. Sedan bar det av hemmåt och sedan till skoterprovet.
Jag kom ganska nyss hem därifrån och jag failade...... på en fråga! Så jag hade alla rätt, utom ett. Oj, värsta rimmet! Men det är skönt att skoterkursen är klar, för snart blir det hur mycket skoter som helst utan att min mor kan stoppa mig!! Wiiiie!
Nä, nu ska jag nog sluta upp med det här inlägget. Det blev jobbigt, men det är för att jag är så glad. Jag kom förresten på mig själv med att sitta och le som ett fån på bussen hem. Pinsamt, jag hoppas ingen såg det.
Nu fick jag ett mail.. Hehe, jag måste bara säga att det alltid är lika trevligt att läsa texten på den där rutan som ploppar upp när det står "Mando Diao har skickat ett mail."


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0