And I've tried so hard to figure it out, but I guess I'm only human

En väldigt passande rubrik för dagen.. Eller ja, den är egentligen väldigt passande för min tillvaro i allmänhet just nu. Det känns som att jag bara försöker förstå en massa saker som inte går att förstå hela tiden. Ovanligt? Nja. Det kanske är det bara jag som är trög, jag vet inte. Det skulle förklara en massa saker.
Hur som helst! Jag håller på att plugga SO igen, det är jobbigt. Det känns som att jag kan allt ganska bra, men jag lovar att mitt hjärnkontor kommer att gå i konkurs under provet. Det känns inte så bra. Tänk så skönt det hade varit om andra världskriget aldrig hade hänt, så jag slapp lära mig saker om det. Nog för att jag tycker det är intressant, men det känns inte så roligt att behöva tokplugga till provet vi ska ha bara.
Jag är lite allmänt less just nu, som ni kanske märkt. Men snart blir det roligare tider! För snart blir det Kåbdalis med Vickan, sedan -30 grader och Sugarplum fucking Fairy med Vickan och Jonna och sedan så är det snart Göteborg med basketlaget!! Nästan snart i alla fall. Men jag längtar till Sugarplum Fairy jättemycket! Det ska bli roligt att se Viktor, Carl, David, Kristian och Jonas igen. Jag har saknat dem sedan november. Jag hoppas att de smugglar med Gustaf också, det hade varit perfekt. Eller nej, perfekt hade det varit ifall de smugglade med hela Mando Diao och sedan haft en spelning i mitt rum tillsammans med dem. Eller utan dem, det hade också funkat. Eller bara Mando, det hade också gått bra.. Eller bara Norénarna.. Eller alla andra.. Alltså jag skulle verkligen kunna fortsätta hur länge som helst, därför sätter jag punkt på detta inlägg här.


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0