If I were a goat

Jag vet inte riktigt var all denna blogglust kommer ifrån. Kanske är det för att min blogg är så fin? Eller för att den har hyfsat många läsare? Jag undrar hur många av er som egentligen känner mig..! Ni som inte känner mig måste tycka att jag är.. ja.. jag vet inte vad, jobbig kanske? Jag skriver ju mest om alla mina meningslösa funderingar som snurrar runt i mitt huvud. Fast mycket av det som jag skriver är ironiskt, även om det kanske inte märks. Det är riktigt lustigt hur en text kan förvränga saker man skriver när man har en glimt av oseriöshet i ögonen.
Jag kom förresten på en sak som min blogg saknar - många kommentarer. Ta det som en vink, alla ni snokande tjuvläsare! Okej, jag tycker inte att ni är snokande tjuvläsare. Eller jo det gör jag faktiskt, men att räkna med någonting annat när man har en blogg är ju bara idiotiskt. Ni ska inte tro att jag inte vill att ni ska läsa eftersom det är mestadels före er jag skriver! Jag säger bara att det inte vore helt fel av er att slänga in en kommentar ibland. Om ni får lust. Och om ni har något bra att säga.. Eller något dåligt, det funkar också.
Förresten.. Jag tror Gustaf Norén är den enda som någonsin fått mig att önska att jag vore en get. Eller ja, geten på bilden i alla fall.. Eller vilken get som helst, bara den finns i närheten av Gustaf.



Kommentarer
Postat av: millan

men Jenny, nu överraskade du mig! :O är inte du en get ?? ;)

XOXO

2009-02-08 @ 19:07:16
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: Vickan

Hehe, du skulle nog vilja vara ett flygande tefat om han satt i den... Eller en hundbajspåse som han höll i... För att plocka upp getbajset i... Ja, du fattar nog min poäng xD

2009-02-08 @ 19:54:03
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Celine

Hahaha! Jag håller med, att vara geten där vore inte helt fel :D

2009-02-09 @ 22:00:20
URL: http://ceeline.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0