Den som dör får se

Hissnande tankar som vi båda tänkte,
Jag tänker dom nu men vad tycker du?
Vad hoppas du? Vad önskar du? Vad vill du?
Är du rädd? Är det så? Du är rädd? Du är rädd.
Om du är rädd sluta med det, om du är bränd och rädd lägg av med det.
Lita på mig, börja med det. Lita på mig, testa det.



Han har en himla bra övertalningsförmåga, den där Markus. Jag har litat på han enda sedan han sa dessa ord till mig!
Hur som helst! Idag var det en sådan där vanlig dag. Väldigt lik alla andra dagar. Det var en sådan dag när det inte händer något särskilt och man varken är speciellt glad eller speciellt.. inte glad. Men jag tycker ju då att min klass är ganska underhållande, så det var väl hyfsat kul ändå.
När jag kom hem så lagade min far spagetti och köttfärssås och sedan bakade jag kladdmuffins som jag ska sälja på lördag eftersom att vi har match. De blev inte så vackra, men jag tror de är goda. Dessutom ska de ju ändå ner i magen och smältas ner till bajs, så inte behöver de vara så jävla fina.
Nog om  matsmältningssystemet! Nu känner jag att jag längtar sjukt mycket till fredag, då Mandos nya skiva plus dvd åker ner i min brevlåda. Dessutom kommer Jonna och Vickan. Vi ska tillsammans försöka få ihop en musikal, roligt nog! Jag tror dock att jag bara kommer spela en buske eller något om den blir av, eftersom att jag är otroligt kass på att hålla mig för skratt. Fast samtidigt.. bara själva tanken av mig själv utklädd till en buske får mig också att skratta. En annan tanke som får mig att skratta är jag själv som försöker spela en roll och följa repliker.. Så jag kanske bara sitter på sidan om och sjunger och kompar de andra med gitarren. Det vore nog det bästa för alla.




Snart är ni mina. BARA MINA!! MOAHAHAHAHAHAHHAHA!

Kommentarer
Postat av: millan

vilken markus ? (;

XOXO

2009-02-11 @ 18:49:36
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: Jonna

Vem ska göra en musikal? Det lät som att du menade du, vickan och jag/mig? :S

2009-02-11 @ 19:02:33
URL: http://fashiongeeks.blogg.se/
Postat av: Jonna

"Dessutom ska de ju ändå ner i magen och smältas ner till bajs, så inte behöver de vara så jävla fina."



Haha. Det låter som att dem inte blev så fina alltså xD

2009-02-11 @ 19:03:38
URL: http://fashiongeeks.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaha haha va tur, jag trodde det var vickan som hade hittat på nån dum grej och dragit in mig och glömt att säga nånting xD



Men i alla fall, ja det låter ju kul, det kanske man skulle komma och kolla på. Och filma hehe :P

2009-02-11 @ 21:41:16

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0