Fade away, all that we had dreamed of.

Jag har säkert sagt det till alla (utom min blogg), men Crystal måste vara den finaste låten jag någonsin hört. Den är så fin att jag får lust att bara lägga mig under mitt täcke och grina när jag hör den.. Haha, okej kanske inte, men den är sanslöst fin i alla fall.
Jag är i någon sorts svacka just nu, ingenting känns särskilt kul och det mesta känns ganska jobbigt. Fast Give me fire är faktiskt som en varm eld mitt i vinterkylan, den skivan är nästan det enda som håller mig varm just nu. Den här skoldagen var lång och jobbig.. Eller slutet var ganska roligt, vi lekte sardinburk. Det är ungefär som kurragömma, fast det är bara en som gömmer sig medans alla andra och när man hittar den som gömmer sig så ska man gömma sig på samma ställe.
Sedan jag kom hem har jag typ bara pluggat spanska och so, förutom min paus då jag såg Skins. Alltså jag säger bara: FUCK YOU, SPANSKA OCH SO. Egentligen gillar jag so, men just nu är det jobbigt. Vi håller på med mellankrigstiden och andra världskriget. Nästa vecka ska vi ha ett gigantiskt och svårt prov, enligt Gerda. Och om Gerda tycker att hennes andra prov är lätta i jämförelse, ja.. då är det jävligt illa. Jag lovar att vi kommer behöva skriva en hel novell om allt, herregud. Dessutom är det som att alla har väldigt höga krav på mig och när någon har höga krav på mig så måste jag typ uppfylla dem, vad det än är. Jag har i och för sig gigantiskt höga krav på mig själv också, men.. det är inte samma sak.
Problemet med mig är nog att jag tror att jag kan klara av allt, vilket jag inte kan.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hon kan få sticka en åt mig också, eller ge mig ett mönster så jag kan sticka själv :D för jag vet inte om jag vill betala 400 spänn för den :/

2009-02-18 @ 10:42:11
Postat av: Johanna

Jag känner precis likadant om Crystal ♥ Den är så himla vacker! Fast ja, alla MD låtar är ju helt otroliga såklart :)

2009-03-02 @ 23:31:28
URL: http://spruttibangbang.devote.se

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0