I adore you, but I seem to bore you

Först var det no, sedan idrott, sist var engelskan. Lunchen där mellan idrotten och engelskan är knappt värd att nämnas eftersom att det var den vidrigaste maträtten som finns: leveräckelbiffar. Det är verkligen det äckligaste som finns. Nåväl, jag mötte upp Vickan i Boden och sedan köpte vi ballerina som vi åt på bussen hem, haha. Det känndes som en picknick.  Sedan gick vi hem till henne och gormade. Till slut så såg vi Bolt. Den var ganska bra, men den hade kunnat få vara lite roligare. Fast den fick mitt ishjärta att smälta lite, den var gullig.
Jaja, om en kvart så hämtar Vickan och hennes familj upp mig och kör oss till pontushallen där en plannjamatch ska spelas. Det ska bli roligt för det var länge sedan. Jag hoppas att Larsson och Ryan inte gör mig besviken som sist. Jag tror de förlorade sist jag såg dem i alla fall.. Nåväl.
Helgen blir rolig! Imorrn blir det Kusån med tjejerna i klassen. Jag vet, jag vet. Kusån av alla ställen! (Inget illa menat, Kusån, men.. det är.. litet.) Det ska hur som helst bli roligt även fast vi är i Kusån, vi har aldrig gjort något allihopa tillsammans. Sedan blir det Kåbdalis med Vickan på söndag. Wie! NEJ, det ligger en fluga på ena sidan av mitt rum!! Åh.. jag kommer sakna den halvan. Jaja, nu ska jag gå, så att jag inte missar min skjuts.


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0