I got to get away

Idag fixade jag mig ett par täckbyxor eftersom att mina älskade dobson (som egentligen är ganska fula) är sönder. De nya kostade 700 kr, men hade 30% rabatt, så det blev runt 300-400 kr, vilket var godt. Det var väldigt lägligt med ett par nya eftersom att jag och Vickan drar iväg till Kåbdalis i morgon. Efter att jag och mamma varit på stan så åkte jag och Jens ut och körde lite skoter, fy tusan så roligt det var! När inte pappa var med så körde vi fort, det var mycket roligare. Lite senare åkte jag till Veronika.
Alltså ni skulle bara höra min röst just nu, den är inte fin! Vi hade rejält roligt där borta i Kusån. Först spelade vi lite guitar hero medans vi väntade in alla. Sedan blev det pizza, vilket var mycket gott. Efter pizzan satt vi och pratade ett tag och till slut började vi köra karaoke. Vi blev fast där resten av kvällen, haha. Höjdpunkterna var helt klart All by myself (med Verra som leadsinger), Tears in heaven och Poison med oss allihopa. Det var så fint att man blev tårögd, helt seriöst. Nu blir det sängen!

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0