I sued my own intelligence.

Inte för att jag har mycket till intelligens, men jag har haft just den där meningen på hjärnan hela dagen.
Nåväl. Det har varit en slapp dag. På morgonen röstade vi om klasströjan. Allt är inte bestämt till 100%, men nästan. Jag tycker det var jättebra att vi ens kunde få till en vettig röstning. Tyvärr så var ungefär hälften missnöjda med valet, men så blir det ju alltid. Jag är i alla fall nöjd med resultatet och det är ju det viktigaste eftersom att jag är den viktigaste personen i världen. Nästan.
Sedan var det idrott och skridskor. Vi gick till ishallen och det var förjävla kallt. Sedan när vi väl kom fram så visade det sig att det typ inte fanns några skridskor mellan storlekarna 37-42. Svinkul. Jag fick glida runt i några gigantiska, hårda, dåliga plastskridskor som hade storleken 43. Inte roligt. Vanligtvis är jag rätt bra på att åka skridskor, men det gick verkligen inte i de där enorma tegelstenarna. Sedan blev det att gå tillbaka till skolan. Där serverades det burgare (de får inte kallas HAMburgare eftersom att de inte har nog mängd kött i sig, hur sjukt är inte det?!) och skolans "burgare" är så sjukt överskattade. Köttet är äckligt, det finns ingen vettig sallad, dressingen är äcklig och man har något jäkla fullkornsbröd. Usch vad jag hatar dem.
Sedan hade vi engelska där vi bara fick frågor att prata om på engelska. Jag gillar att snacka engelska nu för tiden, det känns som ganska rätt. Kanske är det för att jag (stört nog) ibland tänker på engelska utan att jag tänker på det. Hm, hur blev det där? Jaja, i alla fall så innan vi fick sluta så var alla tvugna att sjunga en amerikansk klassiker, jag tog Y.M.C.A och bjöd på en liten dans också, haha. Det var gode fint.
Sedan har jag varit på förarbeviskursen för skoter. Det är inte så jobbigt som det hade kunnat vara. Det är bra. Men nu ska jag sova så jag orkar kliva upp och kolla på Mando Diao på nyhetsmorgon 9:00. Kalla mig inte besatt! Jag är bara lite.. besatt?


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0