It feels so good to be an outlaw in your perfect world

Idag väckte mamma mig klockan elva, hemskt nog. Jag hade kunnat sova i flera timmar till! Jag var hur som helst tvungen att stiga upp och göra mig i ordning eftersom att vi skulle till stan. Först skulle vi försöka hitta några basketskor till mig, vilket vi lyckades med på Team Sportia. Mamma beklagade sig över att jag var tvungen att ta de dyraste, men det är ju inte precis mitt fel att de dyra skorna alltid är skönast! Varför är det så förresten? Jaja, sedan när vi kom till kassan så visade det sig till min mors stora glädje att det var 20% rabatt på dem. Så de kostade typ 800 kr.
Efter det så åkte vi till farmor och fikade. Sedan åkte vi hem. Här hemma har jag mest spelat gitarr. Som vanligt då.




Kommentarer
Postat av: ellen n

snygga ;)

2009-02-07 @ 21:35:31
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: ellen n

då hade den inte fått tävla nå mer;) för att om dom e för stora har dom mer fördelar:) sen delar man även upp dom i olika kategorier, a-ponny max 107cm b-ponny max 130 cm, sen finns det c och d ponny oxå xD men vet inte hur stora dom får vara, och det är bara a- och b-ponnysar som får tävla i trav :)



haha du kanske inte fattar men xD

2009-02-07 @ 22:28:56
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: millan

snugga dojjs ;)

XOXO

2009-02-08 @ 19:10:21
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0