So she lives in a cardboard

Äntligen säger ni, äntligen säger jag. Vad är det som är så efterlängtat då? Jo, jag har en ny blogg. Jag har ju faktiskt bloggat väldigt länge, men jag har aldrig gett ut adressen till någon. Ja, förutom Jonna och Vickan då. Dessutom var min gamla blogg lösenordsskyddad på grund av att jag hela tiden skrev en massa supehemliga hemligheter i den. I den här bloggen kan ni alltså inte förvänta er några hemligheter, tyvärr.
En annan orsak till att jag skaffade en ny blogg var att jag blev så förbannat irriterad på namet. Det var nästan i stil med namnen man hade till sin Lunarstorm för hundra år sedan. Till en cool person behövs ett coolt namn. Alltså blev det Morning paper dirt. Det bara skriker ut coolhet.
Okej, kanske inte. Men det är hur som helst en riktigt bra låt och ett passande namn till min blogg. Designen är ganska lik min förra, men jag har några små justeringar jag ska göra innan jag tillkännager min nya fina blogg. Jag ska först försöka få bort det fula sträcket som korsar min profilbild och sedan fixa lite småsaker så kommer den bli helt perfekt. Det är nästan så att jag blir tårögd.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Va roligt :D

2009-02-03 @ 20:32:12
URL: http://fashiongeeks.blogg.se/
Postat av: millan

nice . :) nu har jag ännu en blogg att följa (;

2009-02-04 @ 22:02:05
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0