Steal my inner feelings

Jag blir bara så förbannad på folk ibland. Jag gick förbi tv:n och mamma såg bingolotto. Någon snubbe vann världens lyxresa till Grekland, de visade en liten filmsnutt från hotellet och allt såg toppen ut. Programledaren säger då något sånt här till vinnaren: "Oj, så skönt ni kommer ha det! Gillar du att fara utomlands?" Helt obrydd verkar då denna människa om att han faktiskt vunnit och svarar bara "Nej" med ett otrevligt tonfall. Sedan säger han inget mer och programledaren önskar honom glatt grattis i alla fall.
Kanske är det bara jag, men jag skulle nog blivit glad bara jag vunnit vad som helst av värde! Eller kanske inte, men jag skulle i alla fall varit trevlig. Man gillar kanske inte alltid det man vinner, men man kan ju visa lite tacksamhet? Eller åtminstonde låtsas.
Varför ska sådana otacksamma jävlar alltid vinna? Tänk bara på alla andra som skulle uppskattat den där resan tusen gånger mer än den där sura gubben. Det här kommer förstöra min sömn hela den här veckan, jag kommer att ligga och vrida mig av ilska varje natt. Konversationen mellan vinnaren och programledaren kommer eka i mitt huvud och jag kommer skrika ur mig allt mitt hat mot vinnaren. Verkligen.


Kommentarer
Postat av: millan

JENNY !! :O han är visst snygg ^^ hehe (a)

XOXO

2009-02-23 @ 10:27:01
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: Vickan

Hehe, jag tycker att du är rolig ibland

2009-02-23 @ 16:07:25
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0