There's nothing else I'd rather do

Den här dagen har gått så otroligt snabbt! Det känns som att jag just klev upp från sängen och nu sitter jag här. Helt galet! Idag var en vanlig måndag.. Vi hade planering, idrott, svenska, matte och så no. Det känns som att vi inte gjorde någonting. Vi pratade om klasströjan halva dagen och nu verkar det vara ganska bestämt vad vi ska ha på den, men inte riktigt. Vissa ville ha älgar, myrslokar och allt möjligt på den, haha. Men det lutar mest åt en egen rolig text, som tur är.
När jag kom hem var jag svinduktig och skottade gården. Det var så förbannat mycket snö, lite arg jag blev på vintern igen! Sedan gick jag i alla fall in och plockade ur diskmaskinen plus att jag städade till det lite i köket. Nu känner jag mig duktig. Så duktig att jag inte borde behöva göra något mer på hela veckan.
Snart blir det träning, vilket känns extremt skönt. Jag får typ ångest efter de helgerna vi inte har matcher. Seriöst, jag sover bort dem! Jag sover svinkasst under vardagarna och på helgerna tar jag igen mig och sover jättelänge. Det är illa, jag måste försöka få tillbaka mina gamla sömnvanor.
Nu blir det gitarr tror jag. Men först dagens sämsta skämt, om det ens är värdigt att kalla ett skämt.

"Vad heter det där som är på fönstrena?"
- "Rimfrost."
-"Jaså.. Det är sånt rappare använder."

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0