Snape, Snape, Severus Snape

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, ursäkta mig för att jag är dålig på det. Men jag har ju faktiskt haft fullt upp med att njuta av sommaren. Eller den så kallade sommaren. Jag tycker inte att det är så varmt eller soligt så att man skulle vilja kalla det för sommar, men visst. Även fast det inte är så soligt så skulle jag vilja ha ett par Millionaire Aviators-solbrillor som är coola. De är helt retro och fräna, men jag har inte provat några sådana så jag vet inte om jag passar i dem.. Men tjejen i V hade på sig exakt sådana som jag ville ha och den är ju från 80-talet så jag blev lite irriterad. Men det finns sådana fortfarande i alla fall. Ja.. Tältningen med 9F-tjejerna var rolig förresten, men jag orkar inte berätta om den nu.
Idag har jag varit med Jonnorna och Vickan på björknäsbadet. Jag kunde inte låta bli att hoppas att den sjukt snygga killen som jag och Vickan såg där förra året skulle vara där, men det var han inte. (Om du inte vet vem jag tänker på, Vickan, så hade han tatueringar och vi på gränsen till stalkade honom. Han var där två dagar i rad.) Istället såg vi en viss söting till readhead dude som vi minsann fnittrade gott åt. Sedan började det regna, det var kasst.
Ikväll är det Harry Potter, ikväll är det Harry Potter, wooho! Jag ska köpa godis även fast det ändå alltid slutar med att jag knappt ätit någonting eftersom att jag varit så fokuserad på filmen. Fast nu är det en lång film så jag hinner säkert äta godiset.. Gud vad gott med godis. Och gud vad roligt med Harry Potter. Premiär. Whii. Jag längtar redan efter Snape!

"Make way for the heir of Slytherin, seriously evil wizard coming through!"


Kommentarer
Postat av: Jonna

Neeej hahah jag läser ju hemligheternas kammare nu, jag sitter alltid och skrattar åt den där meningen x) Gred och Forge är så bäst

2009-07-19 @ 11:55:48

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0