I fell in love last night and I was dancing the whole way home

Det var ganska precis en vecka sedan jag sist satt vid en dator. Jag har varit på Öland och nu är jag i Stockholm. Vi rullar nog hem mot Unbyn imorrn. Öland var roligt. Vi hann med en hel del faktiskt! Mycket sol, bad, chicago och gin rummy. Vi åkte även till en djurpark och så hann vi vara väldigt kulturella genom att besöka någon Långe Erik (eller vad han nu hette), Borgholms slottsruiner och någon svinkass järnåldersby. Och jag hatar sådana saker, verkligen. Ruinerna var det enda som var värt att titta på, det var faktiskt riktigt mäktigt. Det andra var kasst. Jag känner mig så barnslig! Alla är så jävla händiga och allmänbildade och intresserade av inredning, kultur och historia utom jag. Jag önskar att jag kunde se det intressanta med allt sånt där, men förlåt mig, jag kan bara inte göra det. Om vi åker och tittar på något kulturellt tjaffs så ska det vara något riktigt häftigt för att jag ska bli imponerad medans det räcker med några dumma stenar för att andra ska stå och gapa. Jag fattar ingenting! Nåväl. 
Vi var även på Böda strand två dagar och det var nog det bästa med resan. Det var en väldigt fin strand (jag har för mig att det är Europas längsta). Men det var väldigt mycket folk på vissa ställen och det var fullt med strandraggare, surfare och volleybollspelare. Det var väldigt trevli.. Jag menar fult! Fult att se alla dessa solbrända, solblekthåriga, muskulösa killar. Verkligen. Hehe.


Miss Li - Dancing the whole way home


Kommentarer
Postat av: martina

2009-07-23 @ 22:49:54
URL: http://martinasvensson.blogg.se/
Postat av: martina

haha oj misslyckades med förra kommentaren x)

haha nått såger mej att jag hade velat följa till den där stranden ;)

2009-07-23 @ 22:51:31
URL: http://martinasvensson.blogg.se/
Postat av: Jonna

tänk på gustaf, jenny, tänk på gustaf!!



såg ni lamorna och kamelerna? :D

vi var också på borgholms ruiner, det var stort och fint, det var nog jättefint när det hade tak också :P

2009-07-25 @ 14:51:04

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0