I want to love you but I'm growing old

Jag är så less, så less på min allergi. Jag längtar riktigt tills jag kan uttala n som n och inte som b. Nåväl, idag så åkte jag, Jens och pappa till min morbror Patrik. Han har en massa vattenleksaker och en fin båt, så Jens åkte både vattenskidor och wakeboard. Det gick kanske inte toppen på wakeboard-fronten, men han kom i alla fall upp! Jag skippade vattenskidorna och satt bara i båten, det kändes som en bättre idé.
Sedan åkte vi hem. Hemma har jag spelat en massa gitarr och kommit fram till att jag säkerligen hade kunnat hålla en koncert på 1,5 timme med bara Mando Diao-låtar. Jag följde även med Vickan ut med Hunn en snabbis.
Förresten så har jag ju laddat ner The Sims 3 (i typ fem år) och nedladdningen blev klar idag. Tyvärr så var jag och pappsen alldelens för o-proiga på datorer för att förstå allt krångel som man skulle okrångligöra för att få det installerat. Det fanns alltså ingenting annat att göra än att helt enkelt beställa det jäkla spelet. Så nu är jag 408 kr fattigare, men typ 100.000.000 kr gladare! Jag hoppas det blir många regninga och kalla dagar i sommar så att jag kan sitta och spela.

Mr Moon - Mando Diao

Kommentarer
Postat av: vickan

2009-07-07 @ 15:06:30
Postat av: Vickan

Jaa, det var fint (om det du skrev)



Vad synd att det inte funkade att fuska till sig det :(

2009-07-07 @ 15:07:25
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sånt får man inte önska ju, inte när jag inte har the sims 3! :P



Jag kan inte ens underhålla mig med tvåan för jag har minsann tappat bort skivan :'(

2009-07-09 @ 19:34:58

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0