I'm going to laugh when you're down and out

Jag har allergi just nu och jag hatar det. Jag är svullen runt ögonen och det ser ut som att jag blivit misshandlad. Fast det har jag ju blivit, av Adam idag. Haha nä, men nästan. Han har skjutit gummiband på mig och sprutat kokhett vatten på min fot. Det sistnämnda var dock inte med meningen. Och det förstnämna var nog för att jag var så jobbig, haha. Men ändå, det är inte snällt. Idag har vi nästan inte gjort någonting.. Vi var till alder med Poolman förresten och jag behövde inte gå i honom. Fult nog så såg jag många jag kände bara därför. Annars har jag gått runt och gnällt över att mina ögon har damp. Men det är förståeligt eftersom att det är så sjukt jobbigt. Man vill bara klösa ut dom!
Jag fattar typ inte att jag bara jobbar två dagar till. Hehe, kassörskorna varnade oss att vi skulle ta med extrakläder på fredag. Jag antar att vi kommer bli slängda i plurret. Det känns som att det är något som de gör med sina sommarjobbare. Jaja, efter de här två dagarna så börjar mitt riktiga sommarlov och jag säger bara: fyfan vad skönt! Det har varit ett bra jobb på Nordpoolen men nu så längtar jag efter att få sova hur länge jag vill på morgnarna, njuta av solen och vara med vänner och allting! Och så längtar jag naturligtvis till mina pengar kommer. Jag tror att jag ska spara typ 4500 av dom och använda resten till roligheter som kläder och så vidare.Det blir härliga tider. Eller ja, härliga sex veckor i alla fall. Jag vet inte ens säker om det är sex veckor, men något sånt i alla fall. Usch vad hemskt att tänka att skolan faktiskt börjar igen sen. Det kommer så inte vara lika roligt som tiden på Korpen.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Sju veckor. Sju veckor, Jenny.

2009-07-02 @ 14:21:51
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0