Någons farsa sa att allting handlar om att man verkligen bestämmer sig en enda gång

Som många säkert vet så har jag länge funderat hit och dit på om jag ska köpa en särskild gitarr och nu har jag äntligen bestämt mig. Denna gitarrmodell råkar användas av bland andra Sugarplum Fairy och en viss Björn Dixgård. Den råkar även vara extremt snygg och varmt rekomenderad av min gamla gitarrlärare. Det är en Hagström Viking som jag så trånar efter. Jag har läst typ hundra recensioner och sett en lång videorecension på youtube och det sades endast gott om den. Men samtidigt så kostar den rätt mycket pengar. Om jag ska köpa den så offrar jag hela min sommarjobbslön och en bit till.. Men nu har jag bestämt mig för att köpa den!!
De på Ramus ska ta hem den till nästa vecka så att jag får provspela på den och det är ju inte 100% klart att jag köper den för dom, men för mig är det som klart. Alltså jag har nog aldrig gjort ett så stort beslut i hela mitt liv och jag har nog aldrig varit så nöjd! Jag har gått runt och bara lett hela dagen för mig själv, jag kan knappt fatta att jag faktiskt ska få äga en sådan underbar skapelse! Helt sjukt är vad det är! Ni anar inte känslan jag hade när jag gick ut från affären, det var den bästa känslan jag någonsin känt. Jag är så himla glad! ^^




Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0