I'd rather die than stay with you

Nu är jag hemma en väldigt kort stund endast för att hämta lite mer kläder till Boden, där jag bor just nu. Jag våldgästar mina tremänningar lite grand. Det är mysigt, trevligt och roligt. Det förenklar även mycket för mig eftersom att jag jobbar på Nordpoolen och det går kasst med bussar till och från Unbyn. Så det blir nog inte så många fler inlägg den här veckan..
Jobbet idag var roligt! Jag hinner inte berätta så jättemycket om det, men vi badade en massa och så hann vi även sola en stund. Det var extremt skönt, jag fick dessutom en hel del färg! Jag trivs på Nördis. Nåväl, nu ska jag kila.. Förvänta er inga fler inlägg från mig i veckan. Till helgen blir det nog Boden Alive, jobb på dansen i Avan och så något annat. Jag är VERKLIGEN ledsen att jag inte kan blogga. Verkligen. Jag älskar ju det så himla mycket....

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det där med älskar var väl att gå till överdrift?

2009-06-24 @ 13:21:22
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0