Now it's me against the world

Jag sitter här hos mina tremänningar och har det jättebra, jag ska snart gå till sängs. Det har hänt en del sedan jag skrev sist.. Till exempel Boden Alive, cykeltur till alder och en moppetur till alder. Jag ids inte berätta mer om något av det faktiskt, men jag slänger in två bilder från Boden Alive i alla fall. Förresten, det är ju sommar! Ofta man orkar berätta just någonting av allt  som man gör. Jaja, nu sitter jag bara och grubblar över allt och ingenting. Jag är faktiskt en riktig grubblare. Det finns sjukt mycket som rör sig i mitt huvud utan att jag säger det. Jag antar att det ibland verkar som att det inte finns ett dugg i mitt huvud, men det gör det faktiskt! Haha. Alltså jag kan fundera så sjukt intensivt och länge över vissa saker så att det inte är klokt. Det kan ta hur länge som helst innan jag kommit fram till någon lösning på mina grubblerier och ibland så kommer jag väl aldrig riktigt fram till något.
Just nu känns det som att det inte finns en enda sak som jag inte grubblar över. Men mina grubblerier är något som jag inte så gärna dela med mig av ty de är meningslösa. Eller nej, de är bara väldigt oväsentliga för alla andra. Och jag ogillar att gnälla över saker, så jag håller gärna tyst.
Jaja, nu vet ni i alla fall att jag grubblar över en massa. Nördpölen var inte så kul idag. Vi fick plocka ogräs och putsa fönster.. Men här hos Palovaaras har det varit trevligt och kul, som alltid. Här har jag fått hålla en Mando Diao-koncert för Fia, Mimmi och Erika. Haha, nä. Men något sådant i alla fall.
Jag har blivit kass på att blogga, förlåt. Eller ja, kassare än vad jag har varit. Förut hade mina inlägg en viss mening i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ang. dina grubblerier; Du låter som Oscar

2009-07-01 @ 10:32:55
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0