If I could turn back time

Jag har gått tre år på korpen och nu är min sista skolvecka där över. Jag går inte i 9F längre. Jag har sommarlov. Jag ska sommarjobba. Om typ tre månader så ska jag börja på gymnasiet. Allt det här kändes så sjukt avlägset nyss ju, men inte längre. Jag kan inte förstå vart all tid tog vägen! Från november till nu så har den bara flugit iväg ju.
Jag orkar inte berätta om veckan just nu av några olika anledningar, men mest för det är för sent för det och att jag vill sova. Jag lovar att jag ska skriva något inlägg om sista veckan som innefattade bland annat alder, brännbollsturneringen, farmen och avslutningen. Jag tänkte även dedicera ett inlägg till kära 9F. Det kommer så småning om, men nu blir det att sova. Det har varit en jävligt lång dag. Nog för att det är en ny dag nu, men.. Ja.


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0