You'll learn to hate me

Jag är tillbaka - blondare än någonsin. Hehe. Jag har fått en massa slingor i mitt hår och det blev jättefint! Håret blev sjukt mycket ljusare och dessutom blev det väldigt jämnt. Det ser faktiskt nästan ut som att jag blekt hela håret. Och det är inte gult heller. Me likes! Tro inte att jag gjorde detta själv (då hade det nog inte sett såhär bra ut), det är all min goda vän Vickan som har gjort det. Sjukt mycket cred till dig! Jag har allt tur att jag har en sådan begåvad kamrat. Hehe, det blev visst lite fjäsk där. Nä, men allvarligt talat så är det är faktiskt sant. Jag uppskattar hjälpen sjukt mycket!
Idag har jag nästan inte gjort någonting. Eller jag har typ pysslat om mig själv för att jag inte haft något att göra, haha. Jag har rakat benen jättenoga (tydligen inte försiktigt nog eftersom att jag fick typ 5 sår), filat fötterna, gjort ansiktsmask och så vidare. Tiden har gått väldigt sakta idag, men jag tycker det är skönt. Jag vill inte att tiden ska gå fort nu. Ska jag vara ärlig så vill jag knappt att nästa vecka ska börja för den veckan är mitt livs sista på Korpenskolan. Och 9F's sista vecka. Det är ju helt sjukt, vad tiden har gått fort! I sjuan ogillade jag riktigt klassen, men under åttan och nian så har jag tyckt om den jättemycket. Vi är sådär lagomt galna och omogna, det är en bra balans. Fast.. Allt det här är ju vad jag tycker, jag vet inte vad alla andra säger.. Men jag har i alla fall haft jävligt roligt de här tre åren.
Nu blev det här något sorts tidigt avsked till min klass tråkigt nog. Jag fick mig själv att bli typ deppig, haha! Fasiken också. Alltså nä.. Nu ska jag ta vara på all tid jättemycket och ha det roligt hela tiden! Fast först ska jag gå och gråta en skvätt, färga mitt hår svart, sminka mig med en massa kajal och skära mig i handlederna.


 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj va blont det blev, men jättefint :)

2009-06-06 @ 20:57:16
Postat av: Vickan

Du kan ju fan inte kasta bort mitt förbannade slit med slingorna coh färga det grönsvart! SACRAMENTE IDIOTO!!! >:@

2009-06-07 @ 18:36:59
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0