Boogie king

Kom nästan precis hem från stipendiumkonserten. Det gick smådåligt, men det hade kunnat vara mycket värre. Jag var sjukt nervös och mina händer bara skakade och ljudet krånglade lite. Och alla andra spelade mycket finare än mig, så det kändes tråkigt. Speciellt när man inte fick spela det man ville.. Nåväl, jag fick ju 500 spänn i alla fall. De får dessutom tycka att jag är hur dålig som helst, det gör inte så jättemycket.
Dagen var rätt okej. Genetikprovet gick bra. Nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer. Nedan syns mitt diplom, mina pengar och min ros som jag fick. Den första tanken som kom upp i mitt huvud när jag tittade på diplomet var "Okej, det var en konstig stavning till Sundström.." Det känns i alla fall extremt bra för mig att veta att jag är ihågkommen..



För de som är allmänt tröga så kan jag ta och tala om att jag heter Sundström i efternamn..


Kommentarer
Postat av: ellen n

faan va kasst att dom ksrev fel !! :O



men men, grattis iaf ^^ :) :P

2009-03-26 @ 22:00:22
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: martina

hah nu kanske nån tror att du är gift med dan XD

2009-03-26 @ 22:08:28
URL: http://martinasvensson.blogg.se/
Postat av: millan

asg !! bästa kommentaren , Martina ! :D jag tänkte faktiskt också de "heter inte dan söderström ?"

Grattis till 500 spänn i alla fall tjejen :)

2009-03-29 @ 06:18:49
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0