From day one I have wanted you

Det finns vissa personer som jag bara måste ha i min närhet för att jag ska fungera normalt. Okej, jag antar att jag aldrig kommer att "fungera normalt", men det finns vissa personer som jag bara behöver för att.. kunna nå min högsta kapacitet. Lite märkligt uttryckt kanske, men det är typ så. Det går som inte riktigt att vara sig själv fullt ut eller ha det riktigt lika kul, eller vad som helst, när dessa personer är frånvarande. Nu säger jag inte att det inte går att vara sig själv bland andra eller att man inte kan ha kul med andra, men.. Man känner sig ju ändå mest bekväm med de personer som liksom kan dig utan och innan. Eller ja, nästan utan och innan i alla fall. Ni vet vilka ni är, de flesta i alla fall. Ni är tipptopp! (Det är något positivt.)
Nu ska jag sluta vara så jävla sentimental och berätta något. Den här dagen gick sjukt sakta! Faktum är att hela veckan har gått sjukt sakta. Kanske är det för att jag längtar till på lördag? Och så längtar jag lite till i morgon då jag ska klippa och färga/bleka mitt hår! Det är nog därför det gått sakta, bland annat. Idag hade vi i alla fall bland annat mattetävling och så började vi se film på svenskan. 13 heter den. Jag har sett den förut och den gör mig bara nedstämd. Den är ganska tragisk, fast ändå inte. Jag tycker som inte om att se på den, men den är typ bra. Logiskt va? Nåväl, se den om ni vill känna er nedstämda fast inte gråta, haha.
Åh, vad jag längtar till i morgon! Fredagar är bra dagar. Dessutom ska jag ju som sagt fiska mitt hår och sedan ska jag även till Jonna och börja bestämma låtar till vårat framtida musikcafé som vi ska ha med laget. Det ska bli extremt roligt och jag hoppas att det kommer gå bra. Jag hoppas även att det kommer gå bra på engelska nationella som vi också har imorrn. Men det kommer gå bra. Jag äm godd ätt inglish även fast it inte verkar so.


Kommentarer
Postat av: millan

du din fuskis ÄR ju bra på engelska ... you stupid MVG-child. (;

2009-03-12 @ 22:27:30
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: Jonna

Sjung beautiful med christina aguilera. Vuxna gillar den låten. (eller åtminstone mina föräldrar. min pappa gillar everytime we touch med cascada också xD )

2009-03-13 @ 21:27:51

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0