I'm singing out loud

Åh. Jag är så sjukt stressad! Jag har en massa saker som jag måste plugga till och en massa prov just nu och.. gah. Det är ju så jobbigt! Dessutom så ska jag ta och tala om en sak som gjorde mig ännu mer stressad! Vid elva så fick jag ett telefonsamtal från min gitarrlärare Göran Persson. (Ja, han heter Göran Persson, men han är inte samma Göran Persson som vår förra stadsminister som hette Göran Persson.) I alla fall så berättade Göran att jag var en av musikskolans stipendiater (säger man så?) och att jag ska spela på stipendiumkoncerten som är NU PÅ TORSDAG! Det betyder att jag har suttit och toktränat på en massa låtar, jag vet nämnligen inte vad jag ska spela än. Och det kommer att gå dåligt. Jag kanske struntar i att spela något.. Men vad tråkigt. Vi får se hur jag gör. Jag måste träna mer! Jag hatar verkligen när man får reda på saker sent. Inte för att jag någonsin varit bra på att förbereda mig, men ändå.
Snart blir det i alla fall Luleå basket. Det ska bli skönt och roligt att förtränga alla mina stressmoment för några timmar. Egentligen så borde jag sluta skjuta upp allting, men ja.. Det gör jag ju alltid och jag har ju överlevt, så varför inte fortsätta?

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0