It's been a hard day's night

Jag lovar att ingen kan gissa vad jag gör just nu! Jag sitter i alla fall och tittar på Beatles film A hard day's night. Jag måste säga att den är helt underbart rolig! De verkade vara rejält roliga de där, haha. Och de verkade ha rejält roligt också. Det är verkligen helskön humor i filmen och det har blivit många asgarv från mig faktiskt. John Lennon och Ringo Starr är helt klart bäst! Jag tycker det är så härligt med låtarna i filmen också. Känner igen och kan många eftersom att mina päron spelade en hel del av Beatles när vi var yngre, så det är som så härligt. Man känner lite nostalgi faktiskt.
Så om ni har tråkigt, se den! Eller om ni har roligt, det funkar också. (Pssst, den finns på youtube! Varje del är 10 minuter så det är lite småjobbigt, men absolut värt det!)




"Are you a mod or a rocker?"
-"Umm, no, I'm a mocker."

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0