Oh, my mind is set on you

Här nedan så har vi en halvslarvigt ritad Gustaf Norén. Jag hade så sjukt tråkigt att jag beslöt mig för att rita. Det var först en helt vanlig skiss på Gustaf, men sedan fick jag för mig att jag skulle testa stilen som Vickan brukar köra med. (Hon är dock tio gånger bättre än mig, så hennes bilder är mycket finare.)
Jag använde kalligrafipennor, vilket var mäkta irriterande eftersom att de är olika tjocka här och var så strecken förtjockas ibland. Och jag måste passa på att säga det till dig, Gustaf, när du ändå läser: Förlåt för att du ser lite mullig ut. Du är inte mullig, du är smal. Och snygg. Men jag att jag fick till dig ganska fint ändå, om jag får säga det själv. Du är alltid fin.



Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0