Talk nerdy to me

Ni inser verkligen inte hur mycket jag hatar mig själv nu, men jag måste bara göra det här inlägget. Snälla, ta hänsyn till att jag inte köpt några kläder på länge och jag har en sjuk shopping-abstinens! Detta är extremt frustrerande eftersom att jag ser en massa jättefina kläder hela tiden och de få pengar jag har behöver sparas. (Till min älskade Hagström Viking.) Jag ska dessutom klippa mig plus att jag ska färga/bleka mitt hår nu i veckan och jag kanske får betala en del av det själv, vilket inte känns roligt eftersom att det blir dyrt. Men det känns extremt roligt att göra något med mitt hår!
Det hemska med det här inlägget är att jag fixat ihop ett collage med kläder jag vill ha och det är bara.. så inte min grej egentligen! Jag tycker det är rätt töntigt med modebloggar, vilket ni förmodligen förstått, haha. Dessutom så har jag typ ingen koll på mode, jag bara gillar det jag gillar. Men jag behövde verkligen göra något för att tysta ner de hemska små shoppingdjävlarna som sitter på min axel och skriker "GE OSS KLÄDER, KÖP DEN HÄR, KÖP DEN DÄR!!!"
Snälla ni, kom ihåg att det här är ett stort undantag. Jag är ingen modebloggare och jag kommer aldrig att bli det, jag lovar. Jag skulle hellre dö än att svika er på det sättet.







Beatles-tee från Forever21
Panda-tee från Forever21
Konstig kort tröja från Monki
Skinnjacka från Monki (Egentligen vill jag inte ha den här, men jag hittade ingen annan hyfsat fin på internet)
Tunika/t-shirt från Monki
Jeans från Cheap Monday x2
Kak-tee från Junk Food
Bläckfisk-tee från Junk Food
Converse


Kommentarer
Postat av: Vickan

SÅ JÄKLA LOVABLE SÖTDUMSNYGGGULLIGPAJBAJSPANDATRÖJAAAA ^^

Jag vill ha den! Bastu!

2009-03-10 @ 22:22:40
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ååh... älskar converse :)

snygg blogg :)

2009-03-11 @ 17:11:36
URL: http://viitisppan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är bra Jenny. Det räcker med att jag sjunkit så lågt redan. Men always to remember - det är bara ett test :)

2009-03-13 @ 21:26:04

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0