We can have it all by nightfall

När jag kom hem från träningen så fick jag en mentos av min mor. Hon hade nog dåligt samvete över att hon köpt fel shampoo åt mig. (JA, det är faktiskt viktigt med rätt shampoo!!!!) I alla fall så blev jag glad över mentosarna. När jag tog den första godisen i munnen så fick jag värsta flashbacken tillbaka till min ungdom. Då man var frisk, kry och inte så skadad. Då man kunde få värsta impulsen att bara gå ut även fast det inte fanns något särskilt att göra där ute heller. Hm.. Okej, kanske var man faktiskt mer skadad när man var liten, men det känndes inte så i alla fall.
Sedan plötsligt, mitt i min nostalgiska stund, så bröt ilskan ut. Anledningen var att det bara fanns en orange mentos! Ja, jag är seriös, det fanns bara en!! Och de är ju de godaste av allihopa! Det är alltid få orangea av någon anledning, men det brukar faktiskt vara fler än en! Jag blir så arg på de rosa, de är för söta! De gula är som wannabe orangea fast inte lika goda. Jag blev i alla fall så arg att jag åt upp alla de rosa på samma gång, sedan de gula och sedan den stackars orangea underbaringen som var kvar. Den njöt jag riktigt av. De orangea är verkligen godast. Jag måste verkligen mejla mentosföretaget och be dem att sätta dit fler orangea i fortsättningen..
Förresten! Jag sov bara sovit två timmar i natt. Men jag tycker inte att det märks faktiskt.. Jag har ju varit så pigg, skärpt och seriös hela dagen. Verkligen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Cool blogg, kan vi bevaka varandra genom bloglovin? :)

2009-03-09 @ 23:01:27
URL: http://lisamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Vickan

Någon som kanske bara vill ha prenumeranter? xP



Nåja... De rosa är godare än de orangea

2009-03-10 @ 13:35:46
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men Jenny då, det är ju dem gula som är godast! :P

2009-03-13 @ 21:23:42

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0