When you're all alone, we become your home with the music



Alltså jag fick världens lust med att bara lägga in en massa videor med Mando och liksom försöka få er allihopa att förstå hur bra de är, men jag tänker bara lägga upp den här. Men det blir inte den sista, det kan nog jag lova er.
Alltså.. Jag älskar Gustafs "Aooo" i början, jag älskar när Björn slår till Gustaf för att få honom att sjunga, jag älskar att Gustaf flinar och ser helt lurig ut då och då, jag älskar att de är sjukt bra även fast de är galet trötta, jag älskar att de är sjukt snygga även fast de är trötta och jag älskar att Björn påstår att han lät som 57 istället för 27 även fast det lät bra.

Kommentarer
Postat av: ellen n

men som faan xD dom var asläskiga :S

2009-03-07 @ 20:02:19
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: Britta

Ahaa, när Björn slår Gustaf, haha.

2009-03-09 @ 16:48:34
URL: http://mittsko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer aldrig i hela mitt liv sluta älska dom!! xD Dom behöver bara säga typ "hej på dig" och man smälter! Hahaha, hur lyckas man med det egentligen?

2009-03-11 @ 22:38:14

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0