You can try to make us stand in your line

Puss på Sugarplum Fairy's nya video till You Can't Kill Rock 'N Roll! Helt underbar, jag älskar den! Så himla kul att de har med bitar från Malaga, Etiopien och Hamburg och andra ställen de varit på.. Och de är så söta! Åh.. Förresten, hissen de är i påminner mig om Monki's provhyttar. Som är extremt läskiga.
I alla fall så fungerar videon som terapi för mig just nu eftersom att jag skulle vilja gå och dö. Nä, så illa är det inte. Eller jo, jag har en massa plugg att ta hand om och det är så jävla jobbigt. Jag kan bara hoppas att ni inte har det lika förbanant tråkigt som jag just nu.



Kommentarer
Postat av: spffanblogg

Visst är den fin? Älskar den ;) (Haha, surprise..). Den är så personlig och fin, man kan inte låta bli att le när mans ser den =)

2009-03-24 @ 20:21:38
URL: http://sugarplumfanblogg.devote.se
Postat av: Vickan

Jepp, den är finfin minsann! Nu har jag allt sett den, det slutade med att Jonna tvångsvisade den med megahög volym på hennes korridor i morse, SKIIITPIIINSAMT ASSÅ!

2009-03-25 @ 16:30:14
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit fin blogg, verkligen :)

2009-03-25 @ 17:22:56

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0