You know you look so fine

Det blir ett snabbinlägg innan jag ska på träningen. Ville bara berätta att jag är nervös inför -30, bara för att vi ska få se Sugarplum Fairy igen. Det är ju stort. Jag fattar inte att vi ska få se dem igen! Fyfan vad roligt det kommer bli! Jag är taggad som en igelkott! WIIIE!
Dessutom ville jag visa er hur mitt hår blev. Jag är rätt nöjd, det är askblont. Jag vet att jag kommer att få utväxt hur snabbt som helst, men det skiter jag i!  För mitt hår är fint. Jag är bara så allmänt glad just nu.


Kommentarer
Postat av: JOnna

du passar verkligen i den där färgen! Jag vill också passa i askblont x)

2009-03-14 @ 10:48:31
Postat av: Vickan

Du är en fuskepetter i ditt hår :P

2009-03-14 @ 14:10:27
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: millan

de är bra att vara allmänt glad :) och håret blev jätte fint !

XOXO

2009-03-14 @ 21:17:23
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0