All the people stared as if we were both quite insane

Jag känner att jag inte är så trött som jag borde vara. Det blev riktigt sent igår. Eller rättare sagt; riktigt tidigt! Vi härdade typer (Jag, Ellen och Veronika) gick till sängs runt 5:00. Jag sov som en stock till 11:00 ungefär. Då var alla redan uppe. Nåväl, det var en extremt rolig kväll/natt. Vi gjorde oss fina, åt godis, spelade lite spel, hoppade studsmatta, sjöng karaeoke, spelade guitar hero, drog ut på en nattprommis och ja.. Vi var allmänt svamliga mest hela tiden. Men det får man faktiskt vara. Det var hur som helst riktigt roligt och det måste göras om någon gång. Vi har faktiskt redan planerat in en tältning i sommar, haha.
Jag kommer verkligen att sakna alla tjejer när vi går ut nian. Eller ja, jag kommer faktiskt att sakna hela klassen, tro det eller ej. Jag har insett det sent, men vår klass är faktiskt jäkligt rolig. Vi kanske är lite udda, omogna, konstiga och så vidare, men.. Tänk hur tråkigt det hade varit om man vore normal.



Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0