I don't wanna do these grown up things

Detta blir mitt absolut sista inlägg innan vi drar till G to tha öteborg! Jag vet att ni kommer att sakna mig, men det är ju faktiskt bara en ynka liten vecka som jag är borta.. Och den ynka lilla veckan ska bli sjukt rolig! Wiiie!
Om bara 2,5 timmar så ska vi hämta Lina och åka till tåget. Det känns inte som att vi ska åka på riktigt. Och nu är jag äntligen helt klarpackad. Tanken var att jag skulle packa allt igår efter träningen, men när jag kom hem därifrån så var jag helt jäkla utmattad! Dagen hade inte varit den bästa, så det kanske är förståeligt. Men jag packade lite grand och sedan så gick jag och lade mig i min säng med den bärbara datorn. Det var rätt skönt, jag laddade fixade lite musik (arrestera mig, snälla) och pratade med folk. Jag satt uppe rätt länge, typ till 01:00. Då höll jag nästan på att somna framför datorn, hehe. Så jag sa farväl till alla och lade mig ner för att sova. Jag somnade nog innan huvudet träffat kudden. Det kändes så i alla fall.
Jag vaknade helt utvilad runt 11:00, det var redigt skönt. Sedan åt jag frukost och typ pysslade om mig själv i över en timme! Jag rakade bl.a mina ben så att de blev helt silkeslena. Då vet ni det, haha! Efter det så packade jag i alla fall klart allting. Hehe, jag började just att kolla på bilder från när vi var i Göteborg 2007 och nu längtar jag ännu mer! Alltså jag hade väldigt kort och mörkt hår då.. Det ser lustigt ut, jag passar bättre i blondare och längre. Tycker jag i alla fall.
Men nu ska jag nog gå. Bara så ni vet så kommer jag under de sju kommande dagarna att spela basket, shoppa, vara på liseberg, äta hotellfrukost, åka spårvagn och ha det allmänt gott med en massa härliga människor. Eller ja, vi ska ha det GÖTT, rättare sagt.
 


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0