Jag är så nöjd, nöjd, nöjd!

Bortsett från att vädret var kasst och att jag var jäkligt sunkig idag och att jag haft ett blaffigt sår i min mun som gör ont och att Göran fick mig att lova att jag skulle spela gitarr för en massa treor imorrn och att jag haft en ful låt (WE DIDN'T START THE FLAME WAR!) som jag typ inte ens kan på hjärnan hela dagen och att idrottsplaneringen var jobbig att göra och.. ja.. Nä, men bortsett från alla de sakerna så var dagen perfekt! Egentligen så vet jag inte riktigt varför. Men det var en bra dag och Jag är nöjd! Jag vill bara krama er och ge er en massa typ.. rosa fluff och regnbågar!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Arrgghh sluta vara så fluffig! x´D

2009-05-07 @ 10:06:52

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0