Loving you was worth the fall, my friend

Oj, oj. Nu är det inte länge kvar till vårat gig på rödbergsfortet. Jag, Karro och Jonna ska spela två låtar och jag är sjukligt nervös. Dessutom så ska jag presentera oss och inte nog med det; jag måste göra det på engelska! Vi ska spela för en massa rektorer som kommer från olika ställen i Europa. Jag känner doften av en rejäl utskämmning (är det ett ord?) från min sida.
Det var alltför länge sedan jag stod på scenen. Det är en konstig känsla, jag både hatar det och älskar det. Fast det är väl så det ska vara. Men nu tror jag att jag ska sista minuten-repa (till Jens stora vrede) en sista gång nu innan vi ska åka. Håll tummarna att det går bra!


Förresten.. Någon som vet vem tusan "Red" är, som kommenterat mitt förra inlägg?

Kommentarer
Postat av: Jens

med tanke på namnvalet så verkar det vara någon som ofta klär sig i rött, och möjligtvis vitt också. och shorts.

2009-05-28 @ 20:06:45
Postat av: ellen n

haha men du :P om man aldrig någonsin springer, och sen springer man snabbare än vad benen egentligen vill hehe då får han träningsvärk :P

2009-05-30 @ 10:29:53

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0