We share our pain

Jag är arg för att allt hindrar mig från att sova. Mamma och pappa slutar aldrig att se på tv och sitter vid datorn så det låter en massa. Det är dessutom äckligt varmt i mitt rum och jag har säkert femtio myggbett i ansiktet, på halsen, på fötterna och på armarna. Förutom att allt är kasst nu så har det varit en rätt bra dag. Jag har legat ute och stekt i solen i typ två timmar. Saga kom och joinade mig ett tag, men hon var inte lika härdad som jag så hon orkade inte lika länge. Sedan gick jag till Vickan ett tag. Där var även Jonna. Middag var det runt 17 kanske, farmor var här också.. Så vi åt lite tårta. Sedan åkte vi i laget och städade en väg. Det var lättförtjänta pengar till lagkassan.
Spelningen igår gick förresten okej. Det gick bra att sjunga och det var sjukt bra mickar så det lät bra. Gitarrspelandet var lite mindre bra då axelbandet var lite för långt och jag tappade greppet några gånger.. Men vi var ju dessutom bara två. Med hela bandet närvarande så låter det lite bättre. Men jag och Karro var fan bra själva också!
Nu spelar jag meningslösa spel på facebook. Hela facebook är förresten meningslöst. Och internet. Och all tillvaro i allmänhet, usch. Jag vill bara sova.

Kommentarer
Postat av: red

Det är lättare att somna om man är glad eller tänker på något roligt

2009-06-01 @ 13:57:44

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0