Where you gonna hide, when democracy stains your perfect world?

Vet någon hur det kan gå till att man är hur trött som helst och ändå sover dåligt? Hur går det ihop? Vet ni svaret på frågan så maila då [email protected]. Ni kan vinna en halv fiskpinne.
Nä, nu ska jag sluta. Men jag sov kasst i natt och nu är jag sur över det. Fast det är lite märkligt, för jag har inte varit så trött under dagen, men nu kommer tröttheten krypandes inpå mig. Precis lagom till träningen, vilket verkligen känns toppen. Det här inlägget har egentligen ingen större mening, men jag kände att jag behövde uppdatera er om saker som jag gjort medans jag inte skrivit! Jag har bland annat haft min idrottslektion, haft grill/tjejkväll med Saga, Kickan och Sofia, spelat en massa Med Andra Ord, varit hos mina tremänningar, legat på en spikmatta, sprungit 5 km, spelat gitarr och så vidare. Då vet ni det.

Förresten! Inte tusan har jag sett den här videon! Den var ju gullig. Och den verkar ju rätt gammal också vilket gör det hela ännu märkligare. Nåväl, ibland missar man väl saker antar jag.
Men alltså om jag ska vara ärlig så fattar jag inte riktigt grejen med alla djuren. De är ju väldigt söta, speciellt igelkottarna, men vart kommer de in? Ville de bara ha med djur i videon eller finns det några kopplingar som jag missar? Jag förstår då inte. Eller jo! Jackie bor i det där huset och har en massa djur.. Eller så har Jackie blivit förhäxad till en varg, ungefär som i Vickans dröm om att jag blev en spindel.



Kommentarer
Postat av: martina

ska jag skicka svaret på din fråga till [email protected]?

haha nä men det är inte så spännande, men jag kan ändå inte säga nåt, jag har tystnadsplikt ;)

2009-05-14 @ 22:50:42
URL: http://martinasvensson.blogg.se/

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0