You really got me falling for you

Nu var det ett tag sedan sist. Ursäkta mig, men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också. Förresten så känns det inte som att jag har mycket att skriva om just nu, men jag har så ofantligt, elefantligt och ofattbart tråkigt så nu gör jag det.
Idag har det inte hänt mycket. Jag har i princip bara stigit upp, ätit, spelat gitarr osv, ätit igen och sedan spelat en match. Som vi förlorade, kasst nog. Jag tänker inte säga så mycket om den förutom att vi spelade bra första halvlek.
Jag har förrsten också ett stort projekt på gång som jag jobbat på medans jag spelade gitarr. Okej, stort är det väl inte, men det är rätt roligt. Jag håller på att skriva en låt! Eller jag har nästan skrivit klart den och satt ut ackord och allting. Det enda som saknas är ett litet stick, om den nu ska ha det. Jag tycker att den blev ganska bra med tanke på att det är den första låten jag någonsin skrivit. Den känns orginell, men den är nog inte så mycket jag. Eller ja, kanske är den jättemycket jag. Det var ju trots allt jag som skrev den. Och om ni har riktigt tur så får ni höra den någon dag då jag är jättekänd och har något gig och säger "Ja, nu ska jag spela en pinsamt dålig låt, men även en väldigt speciell låt. Det var den första jag skrev."

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0