A side I much prefer, the one that laughs and jokes around

Hur länge sedan var det inte jag skrev ett vettigt inlägg? Too long. Nåväl. Hm.. Igår så var det Inger-Anns 60-års fest. Mycket trevligt. Jag och Greger stod för musiken, vilket var extremt roligt. Vi sjöng Heaven tillsammans, vilken vi övat på typ två gånger.. Sedan körde han några låtar och jag några. Jag spelade Jag är en vampyr, vilken alla tyckte om så mycket att de började gråta, haha. Och så spelade jag Västerbron, vilken alla också tyckte om. Det var så sjukt jäkla kul, jag tror aldrig någonsin att det har låtit så bra när jag har spelat och sjungit! Det kändes som min egna lilla acoustic session. Grymt.
Och idag var det alltså seriepremiär.. Vi förlorade, men vi spelade bra och kämpade som tusan. Tyvärr så räcker det inte alltid.. Jag är i alla fall väldigt nöjd, kändes bra att dessutom vara poängbäst (EXTREMT ovanligt) och känna att det går allmänt bra. Kul var det.
Jag är för övrigt väldigt sugen på att förbeställa Markus Krunegårds två nya skivor så att jag får hans autograf (ja, jag är en tönt).. Något annat jag är sugen på är att lägga mig i min säng och sova bort hela oktober, november, december, januari, februari, mars och april.




Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0