I miss your heart beating next to my heart

Jag kom precis hem från en riktigt trevlig kväll hos Sofia minsann. Vi såg idol och bastade, riktigt mysigt var det. Jag älskar att basta, det känns som att en massa dåligt åker ut från kroppen och så känns det så bra efteråt. Förresten. Häll aldrig portello i bastuaggregatet, det luktar förjävligt. Vi var tvungen att springa ut tills det slutade lukta. Fult. Nåväl..
Nuförtiden när jag kommer hem igen efter att ha varit och gjort något trevligt, haft tankar på roliga saker och sådär så känner jag mig så sjukt jävla deppig. Låter väl sjukt, men det är sant. Jag hatar att erkänna att Björn Skifs har rätt, men det blir faktiskt värre framåt natten, långt från alla ljusen, aaalla skratten. Ligger vaken, tänker på diig, minns för mycket å är ensaaaam.




Man blir i alla fall glad av den här bilden. Han ser typ exakt likadan ut då som nu, min vackre man.


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0