And I'm not sorry if you're not sorry.

Ohoj! Jag agerar nattuggla. Klockan är just nu 0:58 och jag är ganska trött. Jag ska inom kort stänga av datorn och lägga mitt huvud på min kudde, vilket ska bli underbart. Nåväl, det är snart, inte nu.
Igår var det välgörenhetskonsert och det var jättebra. Man blev som sugen på att vara med själv, men jag kände mig ändå nog stressad över en massa annat så jag skippade det. Det bjöds på lite allt möjligt och alla var väldigt duktiga. Kvällens guldkorn måste nog varit det otroliga bandet Order of the Dragon!! Haha. Nämen, de var verkligen underbara, jag blir glad av att tänka på det, så awesome! Jag kan även tillägga att de gått vidare i Musik direkt idag, väldigt roligt. Jag är riktigt stolt minsann över min lead guitarist och hans bandmedlemar, höhö! Hoppas att jag kan bevittna länsfinalen som är i april.
Idag har jag sovit jättelänge, spelat gitarr, försökt läsa lite nk och sedan åkt till Sofia tillsammans med Saga och dragit ett ultimatmys. Fint.
Imorgon blir det seriösare plugg. Inte så kul.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har faktiskt aldrig sett dig med en symaskin, men ja.. du är säkert riktigt proffsig.. host ;)



NÄ MEN.. tack! jag tror jag ska beställa den faktiskt, nelly postar snabbt så jag hinner ju skicka tillbaka den om den sitter dåligt.

2010-03-30 @ 09:09:36
Postat av: JOnna

naaäääj man kan ju inte göra *-stjärnor runt ord, då blir dem fetstilta :(

2010-03-30 @ 09:10:05

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0